Planering

1kommentarer

Att försöka planera sitt liv är ju inte så enkelt, speciellt inte nu när Richard är delaktig. Sista helgen i maj är en himla spännande helg. Vi är bjudna till Norrtälje på inflyttnings/födelsedagsfest och jag vill hemskt gärna fara. problemet är då att Richards lillebror fyller 18 den 29 maj och att Richard fyller 22 den 31 maj. Och som sagt så är herrn inte den bästa på att planera så jag vet inte alls hur det blir om vi ska fara till Säffle eller om vi ska fara till Norrtälje. Jag hoppas på det senare alternativet då det var hur länge sen som helst som jag träffade mina vänner.

Hoppas R tar tag i att prata med sin bror och fråga vad han vill snart... jag hatar att inte kunna planera mitt liv... GAH!

Nu ska jag vara onyttig och skämma bort mig själv med en kebak-pizza och kolla på en harry potter film =D Tjingeling!

1 kommentarer

Anna

04 May 2010 21:44

Jag tycker också det sista lät mkt bra! ;)

Kommentera

Publiceras ej