Tröttis

0kommentarer

Åh, mjag r så trött. Kom hem strax innan tre i natt så jag kanske somnade vid tre. Ändå vaknar jag sju och kan inte somna om - vad är det för fel på mig? Jag är mega baota trött men sömnen vill bara inte infinna sig. Detta är typiskt.

Gårkvällen var riktigt trevlig - först satt vi jag, richard, julia och hugo i slottsskogen ett tag sen så gick hugo vidare till sitt och vi gick till klasskompisen Fanny som hade utflyttningsfest. Det var supertrevligt där. Haha, det roligaste var att dom kollade på fotboll när vi kom så det vart direkt att killarna satt i vardagsrummet o kollade forboll o tjejerna satt på balkongen och drack vin och pratade - snacka om klycha? =P Det var som sagt hur trevligt som helst där. Sedan vart det utgång på nån krog som hade masssa bambu som inredning, det var fint där inne men musiken var tyvärr inget för mig så jag lessnade ganska fort. Vid halv två så valde jag o richard att fara hem..

Ska lägga in bilder från kvällen enare under dagen - just nu är jag för trött helt enkelt =P

Hoppas ni har en kanonsöndag :D

Kommentera

Publiceras ej