What to do?

1kommentarer

Idag har det vart kalasfint väder. Helt underbart! Förmiddagen spenderades i skolan med att plugga och jädrar vad bra det gick - tills vi gick ut och satte oss och njöt av solen, då gick allting lite segare. Men effektiva får man väl säga att vi var iaf =)

Jag sänder en tanke till min vän som mår dåligt. Det river i hjärtat att höra dig så ledsen och jag önskar för allt i världen att jag kunde vara hos dig och ta hand om dig. Pyssla om dig och få dig att må bättre. Du är en helt fantastisk människa och jag vill inte att du ska behöva må så här. Detta är beklagligt om nått. Även om jag inte kan vara hos dig just nu så är du alltid välkomen hit! Alltid! Jag lovar att ta hand om dig! Jag älskar dig vännen!

För övrigt så har jag börjat plugga till min omtenta som jag har den 11 juni.. den här gången så vet jag att jag klarar det :D Mest för att jag är bäst i världen! ;D Och på tal om skolan så blir vi nog helt klara med rapporten i morgon - Det är kärlek på det kan jag lova!

1 kommentarer

Fia

24 May 2010 17:59

Ja, det är gött att vara fastanställd. Är du intresserad av att arbeta med funktionshindrade så kan jag säkert fixa in dig som vikarie i antingen kungälv eller backa. Kram!

Kommentera

Publiceras ej