31+1

3kommentarer

Igår gick vi in i en ny vecka av graviditeten och idag är det 61 dagar kvar till BF.

Igår så var jag på graviditetsmassage som började med att naprapaten tryckte ut ryggen på mig - det var vimla skönt vill jag lova. Efter så åt jag lunch med min underbara syster och strosade runt med henne på stan.

Medans vi strosade runt på stan så fick jag förvärkar/sammandragningar i magen.. det var sjukt obehagligt och gjorde rätt så ont. Jag kan ju helt ärligt säga att det skrämde skiten ur mig. Hade 4-5 sammandragningar på en timme och sen slutade det... Och det var bara förvärkar , hur kommer då dom riktiga att kännas? Usch och fy och blä jag vill inte!

Aja livrädd 2010 i alla fall... men men. Ha det bra.

3 kommentarer

Anna R

04 Nov 2010 09:57

Det fixar du Sandra.. Men kan tänka mig att det känns obehagligt.. Men du får tänka att du ha världens underverk i magen som blir eran snart. Kramar

Anna R

04 Nov 2010 21:38

Visst är det=) Så nu kan man börja skriva om sin jätteroliga vardag igen ;D Jag saknade den faktiskt :)

Maddo

07 Nov 2010 20:17

Häftigt. Läskigt. Gah! Du ska få barn!!!!

Kommentera

Publiceras ej