34 + 2

2kommentarer




Idag snöar det nått fruktansvärt så jag känner mig helt instängd i lägenheten.. tråkigt men sant. Så jag tog faktiskt tag i mitt liv och ringde till Julia som jag pluggade med i våras och pratade med henne och kom samtidigt på att jag skulle ta och fota tjockisen ;)

Så så här går jag runt och ser ut i dagsläget. Stor som ett hus men ganska glad ändå =)
Ska väl försöka ringa några fler samtal till några vänner som jag inte pratat med på länge och sen ska jag faktiskt försöka laga en god middag till mr R ikväll.

Kvällens planer är att vi ska ta oss iväg och gå på bio, fortsätter det snöa så här så vet jag iofs inte om vi tar oss iväg men jag hoppas på det. =)

Vad gör ni när ni är insnöade?

2 kommentarer

Maddo

26 Nov 2010 22:16

Oooh, hur var det med Julia? =)

Viola, 21årig tvåbarnsmamma

27 Nov 2010 18:44

svar: tack så mycket :)



Oh när är den lille beräknad?

Kommentera

Publiceras ej