Depp depp depp

2kommentarer

idag så skulle jag på akupunktur klockan 10, då jag knappt kan gå nu för tiden så skulle Richard komma hem och skjutsa mig till min mammas jobb så jag skulle på låna hennes bil och på så sätt slippa gå några längre sträckor. När vi nästan är framme vid mammas jobb så dör Betsy.. helt utan synbar anledning så bara dör bilhelvetet.  Bra start på dagen!

Men jag kommer mig iväg till akupunkturen i alla fall, dock utan bil och blir tvungen att ta bussen hem och således gå en hel del vilket är mindre behagligt. Men än så länge så har jag inte dogat =D

Skulle ha träffat en kompis idag som dock inte hörde av sig trots att jag ringde henne två gånger. Känns rätt surt att man sitter hemma en hel dag och bara väntar på någon som inte hör av sig när man då kunde gjort annat. Detta gör verkligen inte min dag bättre.

Nu har jag tänt doftljus i hela lägenheten och ska väl laga mat snart. Eller sova. I morgon blir en fullspäckad dag i alla fall :D Och sen på lördag så får vi besök av richards pappa + sambo.

Skönt att man man sysselsätta sig så tiden går fortare i alla fall.

2 kommentarer

Annah

11 Nov 2010 17:35

attans sicken dag.

Men i morgon så ska du och jag surra huvudena av oss iallafall =)



Beroende på när du ska komma i morgon, om du är utan bil så kommer vi och hämtar dig (om det är innan danne ska iväg på jobbet dvs)



kramens

Maddo

12 Nov 2010 20:56

Baby!! Fullspäckad dag och jag som vill prata med min filmstjärna! :) Jag mår bra just nu! Måste njuta av att må bra... -njuter, njuter, njuter-



Ahaa!!! Du ler! Jag ser det allt! ;)

Kommentera

Publiceras ej