Förlossningen i Umeå

2kommentarer

Dom håller på att bygga om förlossningen så förlossningsavdelningen är inte den mest tilltalande måste jag säga.. och den nya avdelningen blir klar först i mars någon gång verkar det som. Men men vad gör väl det?

Idag så hade jag ont i magen från att jag vaknade och vart till slut övertalad av min underbara nyfunna vän Anna att ringa in till förlossningen bara för att kolla att allt var bra. Fick fara in på kontroll och ligga med ctg på magen och även bli undersökt av en läkare.

Allt såg bra ut, kotte mådde bra och som vanligt så är det bara Kottes mamma som är trasig. Nu på kvällen så har jag inte ont i magen längre och dom trodde att det var förvärkar jag känt under dagen. Inget farligt alltså.

Fick i alla fall ett otroligt bra bemötande på förlossningen och jag kände mig faktiskt himla trygg där. Tur att det blir rätt någon gång i alla fall! =)

Nu blir det sängen för i morgon så ska jag till min BM på morgonen, sen så får jag besök av psykologen på eftermiddagen (ooooh, jag är nervös men jag hoppas på att jag kommer må bra av det) och efter det så är det FBU. Fullt ös medvetslös i morgon med andra ord.

Sov så gott =)

2 kommentarer

Camilla

23 Nov 2010 22:50

Ge tusan i att oroa mig såhär hela tiden!

Maddo

24 Nov 2010 09:26

Skönt att allt var bra gumman! <3 Hoppas du får en superfin dag! Kramar

Kommentera

Publiceras ej