Jobbig söndag

1kommentarer

Fy vilken jobbig söndag jag hade.. min läkare hade glömt att skriva ut tabletter åt mig så jag låg mest bara och grät hela dagen. Richard fick även fara till min mor och hämta ett par kryckor så jag skulle kunna gå, för utan var det näst intill omöjligt.

På kvällen så for vi i alla fall till min mor och åt söndagsmiddag, hon bjöd på stek den underbara kvinnan! Det var trevligt att få komma ut ur lägenheten trots att jag hade sjukt ont.

Nu ska jag bara vänta på att apoteket öppnar s¨ska jag gå o hämta ut nya tabletter så jag klarar dagen och sen så får jag besök och efter det så är det dags för akupunktur. Fullt ös medvetslös! ;)

Verkar dessutom som att jag har tappat bort digitalkameran igen? Hur lyckas jag? Suck.. aja.. ha en bra dag!

1 kommentarer

Maddo

08 Nov 2010 16:09

Jag lovar att ta all din fysiska smärta om du tar min psykiska? Nu är jag trött på att må såhär!

Kommentera

Publiceras ej