Lördag morgon

1kommentarer

I går så hade jag som sagt en fullspäckad dag, morgonen började med kaffe-sällskap, sedan iväg för massa trevligt surr. Efter det skom min mamma och hjälpte mig att städa då jag inte riktigt klarar av så mycket själv nu när jag går på kryckor. Sen var det iväg på en trevlig tillställning som definitivt vart glad då mina hormoner spelade mig världens spratt och jag stod och tokskrattade. Kul att man skämmer ut sig :P

Sen vart det hem och äta mat och iväg till anna för att hjälpa henne att färga håret. Det blev himla trevligt och jag hoppas hon vart lite nöjd i alla fall.

I natt har jag inte alls sovit bra, har vaknat femtioelva gånger av att jag har haft ont och varit orolig. Richard pappa + sambo kommer idag så det är väl det jag är orolig för. Nu måste jag nog göra lite frukost..


Igår så orkade jag till och med piffa till mig med plattat hår och smink, jag är så nöjd med mig själv =D

1 kommentarer

Angelica

14 Nov 2010 10:46

Varför är du orolig för att hans pappa + sambo ska komma? Kram

Kommentera

Publiceras ej