Men gud, är jag så tjock?

3kommentarer

Jag tänkte jag skulle ta en bild på min mage nu igen. 33 + 5 så jag tänkte att det var väl dax så man inte glömmer bort det helt.

bild 1

bild 2

bild 3

bild 4


bild 5

I alla fall, jag gick igenom bilderna på kameran och då slog det mig - Är jag verkligen så tjock? =O När jag kollar mig i spegeln så ser jag det verkligen inte.. skumt! Trots att jag känner mig som en stor tjock flodhäst så ser jag det inte. Det måste vara nått fel på mig. Så hmm.. jag är stoooor nu. Det är så konstigt.

Ska försöka sammanställa bilderna från början av graviditeten till nu så man kan se utvecklingen. :D Det vore lite roligt =)

3 kommentarer

Jenny

23 Nov 2010 08:20

Nu växer du/ni så det knakar vännen =)

Sofia

23 Nov 2010 15:39

Vad härligt rund och go du blitt :)

Anna R

23 Nov 2010 15:45

Snart dags att ploppa ut tycker jag !:)

Kommentera

Publiceras ej