Nu är det mycket som händer

1kommentarer

Hej hopp.

Här är det otroligt gles uppdatering nu för tiden och glesare kommer det nog att bli.. ska i alla fall försöka uppdatera någon gång ibland med bilder på magen, mest för att man ska få tummen ur och verkligen ta bilderna.

Jag har funderat en hel del och kommit fram till att jag tidigare alltid har skrivit när någonting har varit negativt eller dåligt, för att få ventilera. Dock känner jag att jag inte har någon lust att skriva alls längre. Mest för att när jag tittar igenom der som skrivits den senaste tiden så är det nästan bara negativt och det är väl inte det roligaste att ha kvar som minne.

Som rubriken förtäljer så är det väldigt mycket som händer nu och jag har helt enkelt tappat lusten till att skriva ens om de possitiva sakerna.

Jag hoppas att ni alla 20-50 personer som läser har det helt underbart i alla fall =) Kika gärna in nån gång ibland men jag kommer nog inte skriva så ofta längre.

Tjingeling!

1 kommentarer

Bella

01 Nov 2010 23:07

Okej samma här! Det är en sån sjukt bra serie, jag är heeeeelt såld!



Jag jobbar dagpass och sen på tors fre kväll. Men på lördag och söndag är jag helt ledig så vi kanske kan ses då? :D

Kommentera

Publiceras ej