Sjukt tråkig Sandra

2kommentarer

Jag är så tråkigt sällskap nu för tiden, är bara trött och har ont för det mesta. Jag vaknade precis till efter att ha sovit i nästan två timmar. Det var så skönt att få sova mer än en timme i taget, men jag känner mig ju rätt så tråkig när jag inte orkar göra någonting.

Min karl har i alla fall varit duktig och målat massa medans jag sov och jag hann precis fånga det sista på bild när jag vaknade. =) Tänk så glad jag blir i hjärtat. =)

så fint det blir =D Jag tror att vi kommer trivas kanonbra med det här skötbordet :D

Nu står en kyckling på låg värme i ugnen och steker och jag ska nog ta och sova lite mera.. kycklingen lär ändå ta ca 2 timmar så.

Tjingeling!

2 kommentarer

Mimmi

20 Nov 2010 17:56

åh okej va kul :) :)

att ordning på den käärn

21 Nov 2010 14:28

Kommentera

Publiceras ej