71

4kommentarer

71 dagar kvar... dock får Kotte gärna födas nu... ett oktoberbarn vore inte så jävla tokigt alltså. . Jag är rätt less på att vara gravid och ha ont hela tiden. Finns inga kläder som passar för man är så jävla tjock, finns inga skor som passar för man är så jävla svullen. Man orkar ingenting, jag har ingen matlust längre.. det känns mest bara onödigt att äta. Vad ska det vara bra för? Jag är ju redan så jävla fet så vad kan det bli för bra av att man äter?

Jag är less...

Jag var på akupunktur för foglossningen idag.. fyra nålar satte hon i ryggen på mig, snurrade på dem tills det gjorde ont och sen fick jag ligga där i 20 minuter. Kändes hemst onödigt för jag har då inte mindre ont nu än innan men det kan tydligen ta en fyra veckor innan det hjälper så jag får helt enkelt fortsätta gå två gånger i veckan i fyra veckor och hoppas att det hjälper.



Hmm.. suck.

Fick i alla fall umgås med min underbara Nenny idag. Det var det enda possitiva denna dag. Vi har kollat på skor, och skor, och skor och skor... och lite kläder. Ingen av oss köpte dock skor men Nenny hittade lite kläder i alla fall.

Fick även gardiner av Nenny.. hon är då för snäll min lilla pluttinutta. Så nu har vi satt upp gardiner i vardagsrummet, det tog bara några månader. Ska städa undan lite och ta ett kort och visa i framtiden. Jag är sjukt nöjd i alla fall. Nu saknas bara en tripp till IKEA för att få hamstra lite saker som man kan behöva fram tills kotte föds och även sånt som behövs efter. Bland annat så behöver vi bunkra upp med ljus för man vill nog inte fara till sundsvall det första man gör när man har en nyfödd.

Aja, nu är det sängen som gäller så denna hemska dag tar slut någon gång.
Tjingeling

4 kommentarer

erica

26 Oct 2010 08:02

Ja det känns lite kul så är man inte själv liksom :D

random

26 Oct 2010 08:17

har du prövat stödstrumpor? det ökar blodcirkulationen i benen och gör så att fötterna/vristerna inte sväller. ett mycket bra tips du inte har provat!

finns att köpa på apoteket.

Maddo

26 Oct 2010 08:19

Mitt hjärta! Jag önskar att jag var hos dig och kunde krama dig och säga att du duger som du är! Plus att jag kunde göra maten så att du insåg vad man ska äta för ;) Även om det är mkt i mitt liv nu så hoppas jag att du inser att jag tänker på dig. Kärlek på dig <3

Evelina

26 Oct 2010 10:27

Åh, du borde åka till haparandas ikea istället.. då hade vi kunnat leka lite :) Det är bara lite över en timme från mig..

Saknar dig..

Kommentera

Publiceras ej