76

2kommentarer

76 dagar kvar till BF =) Ingen bild på magen än idag men det kanske kommer senare =).

Väntar på att min alltid så långsamma man ska komma hem så vi kan äta middag och sen så ska vi iväg till en gammal vän, Daniel och hans familj, och fika. Jag ser hemskt mycket fram emot att få träffa Danne igen men samtidigt är jag lite nervös - ska få träffa hans fästmö och hans son för första gången. Nervöst är det eftersom jag är expert på att göra bort mig, prata för mycket, prata om fel saker eller bli tvärt om och inte säga någonting alls för jag blir så nervös. Men men.. det kan ju inte bli annat än trevligt i alla fall :D.

Nu ska jag fixa mig i ordning.

Tjingeling!

2 kommentarer

Annah

20 Oct 2010 18:37

hahaha! då är vi likadana du och jag Sandra, är ju lika nervös över att träffa någon vän till danne så, av samma reasons..

Men du ska se att det går bra, vi bits inte (inte så ofta iallafall).... =D

Jättekul att ni ska komma iafl

Anna R

21 Oct 2010 13:51

Man kan inte göra bort sig om man heter Sandra!;)

Kommentera

Publiceras ej