79

0kommentarer

Idag är en bättre dag. Jag var upp i natt vid ett tiden och var fyllechaffis åt min mor och hennes vänner och sen fick jag en välbehövlig sovmorgon i morse. När jag vaknade vid halv tio så var Mr R i full gång med tvätten. Gud så skönt att inte behöva tänka på den.  Nu är det bara att vika och lägga in i skåpen men det är inte lika jobbigt =)

Annars så har vi mest myst i soffan idag, Mr R har växlat mellan att springa ner i tvättstugan och bara ligga i soffan och hålla om mig och Kotte. Hur mysigt som helst. Idag är verkligen en sån dag då jag kan uppskatta graviditeten. Åtminstonde det mysiga med den. =)

79 dagar kvar till BF vilket betyder att vi har gjort 201 dagar =) Nedräkningen har startat. =) Tänk vad duktig jag är som har klarat det så här långt. =) Som sagt, idag är jag possitiv =)



Lite så här känner jag mig idag =D Nu ska jag krypa upp hos min karl och halvt krossa honom i en kram ;D Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej