Alltid lika förvånad...

0kommentarer

God morgon!

Jag kikade precis in på en blogg och vart uppmärksammad om att det är torsdag - igen! Hur går det till egentligen? Jag hinner inte riktigt med och dagarna bara springer iväg.

Igår gick vi in i en ny vecka också.. Jag lägger upp ett inlägg om det lite senare då jag gjort mig i ordning och gjort bort lite ärenden.

Ja just ja, igår var vi över till Danne och Anna och fikade.. dom bjöd på helt fantastiska kladdkakemuffins (varför blir aldrig mina så goda och perfekta för) och kaffe och väldigt trevligt sällskap. Jag tog med mig kameran men den låg kvar i jackfickan hela kvällen tyvärr.. :P

Jag bjuder på två bilder som jag försökte ta på mig och richard här om dagen - ibland lyckas man bara inte :P


Jag kanske inte var så bra på det där med att ta kort ändå :P

Nej nu ska jag ta och fixa här hemma och sen ringa försäkringskassan igen.. suck.

Kommentera

Publiceras ej