Helvetesnatt 2010

3kommentarer

I natt var en sån där ruskigt orolig natt. Jag sov i 10 minuters intervaller från ca 23-05. Jag fattar inte. Hade ont i ryggen och det var varmt och sen hade jag ont i en tand och så vidare. 05.07 så gav jag upp och gick och la mig i vardagsrummet, jag hade då sjukt ont i övre delen av ryggen och även ont i lungorna och hela vägen runt till mellangärdet.

Smart som man är så tänkte jag att ja men jag kanske är hungrig eftersom jag varit hungrig alla andra gånger jag vaknat - sagt och gjort så hämtar jag en satsumas som jag mumsar i mig.. knappa tio minuter senare så kommer den i retur.

Ytterligare tio minuter går och Richards väckarklocka ringer. Snäll som han är så ger han mig ryggmassage där jag sitter på toaletten så den värsta värken i ryggen släpper och jag kan nu andas och få i mig lite vatten och lite cola.

Nu ligger jag nedbäddad (halvt sittandes , halvt liggandes) i soffan med en hink brevid. Det går lättare att andas och gör inte så ont i ryggen längre. Richard talade nyss om för mig att det tydligen går magsjuka på hans jobb också.. men jag väntar någon timme och ser. Med tanke på att jag knappt sovit så kan det mycket väl vara kroppens sätt att säga ifrån. Jag hoppas på det. Annars är jag magsjuk - och det är inte helt okej.

Tiden får utvisa i alla fall. Ska försöka sova lite mera nu och sen kanske äta någonting när man är lite piggare.

Hoppas eran natt och morgon har varit bättre än min har.

Tjingeling

3 kommentarer

Anna R

08 Oct 2010 13:43

usch vilken otur du har då ;( tycker ud åker på allt skit.. :(

Bella

08 Oct 2010 14:31

krya pååå dig!! :)

Maddo

08 Oct 2010 14:40

Fy, stackars min kvinna! :( Tack för en löveli webcam-kväll igår och ja..jag var lite flamsig! ;)

Kommentera

Publiceras ej