Jag verkar inte vilja ha någon bil

0kommentarer

I natt så drömde jag så konstigt. Jag drömde två olika drömmar som båda handlade om bilar. Den första drömmen handlade om en Ferrari 360 modena som såg ut som en Porsche carrera. Ja det var konstigt bara det. Att drömmen slutade med att jag körde bilen utför ett stup är ju också intressant..

[Bildkälla Ferrari]                                              [Bildkälla Porsche]


Sen var jag upp och kissade och somnade om och drömde om bilar igen. Denna gång drömde jag om en Volvo 240 som jag parkerade i ett parkeringshus och mitt framför två poliser så tejpade jag fast två bomber på framrutan och gick sedan därifrån. Polisen frågade mig sen om det var jag som sprängt bilen men då jag sa nej så kunde dom inte göra någonting eftersom "dom inte kunde triangulera gps signalen som hade utlöst bomberna". Ja det var mysko.

Vill jag inte ha någon bil? Är det därför som jag förstör bilar i sömnen? Eller vill jag helt enkelt ha en kombi redan nu? Vi får la hoppas på de senaste säger jag då bara. Mycket mystifika drömmar i alla fall.

Nej nu ska jag försöka sova någon timme till, var tvungen att gå upp och äta frukost för magen knorrade men nu borde det gå att somna om tycker jag :P

Nattinatt ;)

Kommentera

Publiceras ej