Kvällning

0kommentarer

Håhå jaja nu var det kväll igen.

Jag lyckades med en hel del av det jag skulle göra men dock inte allt. Jag orkade faktiskt inte ta och slipa skötbordet så det får bli en annan dag.

Däremot så var jag iväg och hämtade min mor - tur att Betsy(bilen) är att lita på trots massa snö och halka samt sommardäck så det gick bara bra =).

När jag hämtat henne så for vi hem till mig och så sparkade hon igång mig lite. Jag fick
*diskat
*pantat flaskor
*dammsugit,
*plockat undan massa grejer,
*röjt upp en av de där stora högarna med saker och väskor som man bara inte orkar ta tag i annars,
*bäddat rent i sängen,
*städat toaletten 
*Vikt tvätt och plockat in den i garderoberna
*ätit en otroligt god pizza och så har jag hunnit sova en stund i soffan samt äta massa godis och kolla på film med mor.

En otroligt produktiv dag - dock så har jag otroligt ont i ryggen nu och känner mig faktiskt helt död men men. Jag hoppas på en bra dag i morgon så jag kanske orkar träffa nån vän eller så.

Richard började jobba vid tre i morse och har fortfarande inte slutat. Suck.. jag hinner nog somna(för andra gången idag) innan han kommer hem. Stackars älskling som får jobba ihjäl sig. Men det är ju bra när jag inte har någon inkomst att han jobbar för oss båda. ;) Jag väljer att vara possitiv. så gott det går i alla fall =)

Nej nu blir det faktiskt sängen och så får vi hoppas att morgondagen har massa mys att erbjuda =)
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej