myys lördag

1kommentarer

Idag är en riktig mysdag. Jag har ont i tyggen som fan och har därför ökat dosen på värktabletterna just idag. Samt att jag ligger med värmedyna på ryggen så det känns lite bättre men jag är helt slut.

Ewe sov här i natt och tji fick vi som båda trodde vi skulle lägga oss tidigt. Halv tolv stängde vi av tvn och gick och la oss.. klockan ett sa vi god natt. Puh! Men det var det mysigaste på flera månader. Fy fan vad underbart att få träffa henne igen och bara vara.

Kvällen bjuder på tacos och film.. får se hur länge jag orkar vara vaken men med tanke på hur ont jag har så blir det väl till efter middagen?

I morgon så blir det att fara ut till mormor som fyller 75. Gamla tanten ;D Så extremt dålig uppdatering men det är ju som vanligt på helgerna :P Ha de underbart!

1 kommentarer

Maddo

10 Oct 2010 19:10

Bara du mår bra är det lugnt att du uppdaterar lite!! <3

Kommentera

Publiceras ej