Saknaden av vänner

0kommentarer

Igår så pratade jag med Jenny från Norrtälje på msn. Det var otroligt länge sedan vi båda hade tid och det var himla kul att få prata med henne igen.  Jenny fick barn för 2 år sedan, världens finaste Adam, så det känns helt okej att fråga henne om varför kroppen gör som den gör eller varför man känner som man känner och så vidare. Det känns som att hon förstår på ett helt annat sätt än många andra. =)


[Jag och Jenny på en kräftskiva i Norrtälje hösten 2009]

Jag är hemskt tacksam över att jag fortfarande har kvar mina vänner i Norrtälje trots att det nästan är ett år sedan jag flyttade därifrån. Jag är glad att dessa underbara och vackra människor har funnits och finns i mitt liv. Minnena med dom har mer än en gång tagit mig igenom en jobbig dag. Underbara vänner!

Kommentera

Publiceras ej