sjuttio dagar kvar

2kommentarer

God dag..

Nu har vi 70 dagar kvar till BF. Igår var en skitdag och jag uppskattar verkligen alla stöttande komentarer. Dock önskar jag att jag hade gått och lagt mig när jag hade tänkt. Kvällen slutade i total katastrof, detta på grund av att jag är en ruskigt elak människa som aldrig är nöjd, så natten spenderades hemma hos min mor. Har väl sovit en två tre timmar i natt så man känner sig lite mör nu.

Håller nu på att läsa igenom en kompis arbete och ska försöka ge konstruktiv kritik på det och sen ska jag ta tag i att göra allt sånt som jag tidigare (felaktigt) har förväntat mig att Richard ska göra när han har jobbat hela dagen. Så nu skiter vi i foglossningen och gör allt själv så kanske man kan vara possitiv och uppskatta det man har och sluta klaga och gnälla.

Ska se om man kan ställa om sitt sätt att tänka, att inte visa att man mår dåligt när richard är hemma och försöka att helt enkelt vara possitiv mer. Jag kan åtminstonde försöka.

Nej nu ska jag fortsätta läsa och sen sätta igång och göra någon nytta.

2 kommentarer

Anna R

26 Oct 2010 21:18

Ibland får man gnälla lite.. Hoppas du mår bättre snart:/ Usch..kan inte vara lätt att ha ont hela tiden:( kramar

Maddo

27 Oct 2010 11:57

Mitt lilla hjärta! Ta hand om dig själv också!!! <3

Kommentera

Publiceras ej