Torsdag

1kommentarer

Idag fick jag brev från försäkringskassan. I detta brev står det att enligt deras uppgifter så är jag inte anmäld på arbetsförmedlingen trots att jag varit det sen slutet av augusti. Dom säger även att min anställning hos lilla edets komun upphörde den 8e juli vilket heller inte stämmer. Suck. Ja så nu sitter jag och väntar på att min handläggare på försökringskassan ska ringa upp mig så jag får tala om för honom att det inte alls stämmer och att dom är dum i huvudet(okej det sista lär jag ju kanske inte säga men ändå).

Pratade även med dom från lödöse och har bett att få ett arbetsgivarintyg. Det var inga problem - kommer på posten. I detta intyg står att jag var timanställd till och med sista augusti och det känns ju bra. =) Tur dom är snälla och tar sig tid att prata med en =).

Näe, min dag känns rätt piss på grund av försäkringskassan så jag vill mest bara lägga mig ner och gråta.

Men snart kommer mr R hem så då hoppas jag att dagen blir bättre. Nej nu ska jag lägga mig och vila lite. Tjingeling!

1 kommentarer

Maddo

07 Oct 2010 15:43

oh, no! En bajsdag! Jävla försäkringskassan! Idag är det upp på benen som gäller för mig. Jag fundilerar på hur jag vill ha mitt liv, vart jag vill bo och vad jag vill göra.. har sagt att jag ska skriva c-uppsatsen med pernilla ju men sen vettetusan vad som händer, så spännande va? =)

Kommentera

Publiceras ej