Vintertid

0kommentarer

Igår så hade vi en himla trevlig kväll, for hem runt tolvtiden - ja, vi är pensionärer båda två. Richard somnade tillslut sittandes i Jonas och Josefins soffa :P Haha, lite roligt ändå. Men som sagt kvällen var kanontrevlig och det var himla roligt att faktiskt göra någonting även om vi mest bara satt still och snackade skit.

Jag hoppas på fler sådana kvällar med det underbara sällskapet!

Idag så har vi egentligen inte gjort så mycket. Jag har läst en helt del och mest bara legat still för att vila ryggen. Fick ett ryck och gjorde negerbollar också.. och så har vi så klart ätit lussekatter och druckit glögg samt sett på massa film.

Min man är duktig och tvättar (Välbehövligt!) och jag har precis myst ner mig i soffan efter en gudomlig dusch. Resten av kvällen spenderas mest troligt med tända ljus och massa film.
Myspyyyyys i soffan.. =)

Hur spenderar ni eran kväll? =)

Kommentera

Publiceras ej