Ligger lågt

0kommentarer

Igår så fick Emelie och Micke en son! Grattis! Hoppas att allt är bra med er och att ni får njuta av eran familj ordentligt nu. =)

Idag var jag hos läkaren. Resulterade i att tårarna sprutade och jag kände mig mer eller mindre som en liten flicka där jag satt. Vart sjukskriven oktober ut och fick mera värktabletter i högre dos. Jag önskar så att jag inte var trasig.

Sen överaskade lillebror mig och kom över på lunch, det var otroligt trevligt att få lite sällskap. Mamma kom vid ett och vi for i väg för att handla inför middagen.

Ratatouille och fläskfilé med hemmagjord bea vart det för oss.. och massa mys och kolla efter. Sen kan jag lova att jag dogade i soffan resten av kvällen. puh! Jag är inte van vid att hålla igång så här med så ont i ryggen så det tar verkligen på. Men dagarna går fort när man har någonting att göra i alla fall.

Nu ska jag ta och sova så jag kan vara pigg och glad till i morgon - kommer nog behöva ta hand om min man som är ute med jobbet i kväll.


Vi kommer nog aldrig bli äldre än 17 i sinnet vi två :P Men jag älskar det.. "För vi har vårat glada barnasinne kvar!"

Kommentera

Publiceras ej