Sjukstuga

0kommentarer

Natten i sig var ju ganska spännande. Jag gick och la mig vid elva igår brevid en man som knappt kunde andas på grund av att han var så förkyld, det mest bara pep och väste i luftrören på mr R. För att inte tala om denna hosta som han har.. hej hela havet stormar i sängen. Lyckades till slut somna och efter ungefär en timme vart jag väckt av en väldigt hes man som medelade att han skulle fara på akuten. GAH! Men sällskap ville han inte ha, jag skulle fortsätta sova tyckte han.. aja, trött som jag var så somnade jag snabbt om och vaknade av att hans klocka ringde i morse.. Pipet i lungorna var kvar dock. Så efter många om och men och även lite misshandel samt väldigt sura miner från mitt håll så ringde han tillslut till sin arbetsledare och medelade att han är hemma idag.

Snuttplutten ligger nu och sover igen men självklart så kan inte jag somna om.. som vanligt när jag blir väckt. Det märks dock att jag inte har sovit särkillt bra i natt för jag blöder närsbold, så jag skulle behöva sova lite mer. Men det får helt enkelt bli en frukost och sen dö i soffan för min del. Idag så får jag göra mitt bästa för att ta hand om min man så han blir frisk igen. Jag hatar att se honom så dålig. =(

Nej nu var det frulle för mig ja =)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej