Helgen

0kommentarer

Igår så var min man ute på galej och själv var jag näst intill grön av avund, mest för att det är så mycket enklare för honom att fara iväg. Själv är jag inte särskillt bekväm med att vara ifrån grisen nån längre stund, men det beror nog mycket på att jag inte är van vid det.

Så idag var mr r lite seg så jag o bobbo fet gick över till mormor och plågade henne lite i stället :P

Idag så fick jag lära mig att göra köttsoppa och mackaronipudding. shit vad duktig jag känner mig :D

Grisen =)

Bubbo fet och nalle puh med junk in the trunk =D

Nyduschad mamma efter att ha blivit helt nerspydd :P

Mr R har rakat av sig sitt hår idag.. oh my vad annorlunda det ser ut. Han lovade att jag skulle få ta en bild i morgon och lägga upp =) Ni får vänta tills dess helt enkelt =)

Nu blir det sängen =)

Kommentera

Publiceras ej