I natt ska jag sova!

1kommentarer

I natt så ska jag få sova.. underbart säger jag! Jag ska pumpa när jag går och lägger mig och så styr jag in skrutten till min mamma och går o lägger mig i hennes säng o sover heeela natten (peppar peppar). Hon får väcka mig tidigast klockan åtta i morgon. ;D

Ljuvligt skulle jag vilja kalla det. Richard säger att jag lider av sömnbrist då jag knappt sovit på en vecka, det kan stämma. Tur mamma är ledig i morgon så vi kan sova där. Och det är TVÅ stängda dörrar emellan oss så jag behöver inte höra när skrutten vaknar i natt. WOHO! =D

Aja, 2-0 till FBK, saik verkar helt ha gett upp. SM guld med andra ord.

Nu ska jag se klart matchen och sen gå hem till mor min o sova. Tjing! =)

1 kommentarer

Annah

14 Apr 2011 21:06

det går bara fint det, vi kan kolla om vi kan ses nästa vecka kanske??

Kommentera

Publiceras ej