Idag var vi utan vatten på förmiddagen, ov...

0kommentarer

20110419304 (MMS)

Idag var vi utan vatten på förmiddagen, ovanligt va, så den tiden spenderades hemma hos min mor. Det var mycket trevligt vill jag lova. Gick o handlade med en vän vid lunch o sen kom en annan vän förbi på eftermiddagen. Efter det så provade jag göra salsafylld lammstek, jag tyckte inte om det med det gjorde mr r och min mor så det var ju tur det. I morgon blir det öf på förmiddagen med en bekant och sen lunch på stan med en barndomsvän. Puh! Måste hinna förbi barnens hus eller babyproffsen för att köpa en potta åt mr f också.. När ska jag hinna? Menmen, det är roligt att man har ett liv i alla fall :)Tror jag ska hålla torsdag obokad så vi får en vilodag för fredag är det stormiddag hemma hos oss och lördag blir det kanske middag hos oss igen. Det är jobbigt med påskhelg vill jag lova ;D nu ska jag försöka sova..igen. Natti natti

Kommentera

Publiceras ej