skitunge till att inte vilja sova!

1kommentarer

Morr morr morr.. nu är jag trött, trött trött! Jag är less på att Filiph inte sover på nättrn autan vaknar HELA tiden.. så här har det varit från natten till måndag och nu börjar mitt tålamod vara obefintligt.

Vi började ju ge honom pure i helgen och jag undrar om det är så att det är det som spökar helt enkelt. Att magen inte klarar av det? Det blir i alla fall ingen mer pure den här veckan känner jag.. vad som helst bara jag får sova!

Annars så är han världens gladaste på dagarna nu för tiden och det är underbart att få vara mamma! =)

"ursäkta vad håller du på med mamma?"

Mina underbara pojkar =D

Nu sover Filiph så jag ska försöka få undan lite här o sen gå o lägga mig o hoppas att han sover mer än nån timme bara.

Natti =)

1 kommentarer

Sara

28 Apr 2011 08:22

Jo vi hade tänkt få föräldrautbildningen, men eftersom vi flyttar i juni så visste de inte om det fanns nån grupp vi kunde vara med i. Så vi får väl se.

Det känns jätteskönt faktiskt att släppa allt och få en nystart, har jag längtat efter många år och nu får jag äntligen chansen :) Bygga upp mitt egna liv :)

Kommentera

Publiceras ej