Underbar man

2kommentarer

Dagen var verkligen inte bra idag, fille var omöjlig och jag är helt slut. R var så underbar när han kom hem från jobbet, han skickade mig i säng på en gång och jag som aldrig brukar kunna sova på dagtid somnade på två röda. Sov i två timmar och det var helt underbart. Sömnbrist ab säger jag bara.

Vaknade av att badvattnet rann så jag gick upp och då var min mor här och badade Filiph, R höll på att både tvätta o laga mat - snacka om att känna sig helt vädelös som då har legat och sovit i två timmar. =/

Nu har jag dock så j*vla ont i mitt bäcken på grund att att Filiph har velat vara i famnen hela dagen, och sitta still var det inte tal om, så nu har jag tagit en citodon för att förhoppningsvis kunna sova i natt med. Lite välbehövd sömn skulle inte sitta fel.

Just ja, skulle ju baka bullar idag. Det gick åt skogen då fille skulle vara nära nära hela tiden och bärselen var i bilen på richards jobb(detta upptäcktes när degen hade jäst klart), så bullarna vart helt överjästa och inte alls speciellt goda enligt mig. Men men.

Nu ska jag försöka sova lite.

Scchhleeten AB! He bju' ja på ;D

2 kommentarer

Anna

14 Apr 2011 13:51

rackarns med sådana dagar, men man kan inte göra så mkt åt dom, bara skönt när man väl får ta igen sig.



Provat en bärsjal någongång? De undelättar dels för ryggen och även för bäckenet tyckte då jag, hojta till annars kan du låna min :)

kram gumman!

Maddo

14 Apr 2011 16:44

Mitt lilla hjärta då, du gjorde ju allt du skulle på dagen! Vad gör det om du däckar när Filiph faktiskt hade stöd av både pappa och mormor just då? KRAMAR!

Kommentera

Publiceras ej