Underbart med fina vänner som finns i alla väder

0kommentarer

Det är sååååå skönt att veta att man har så fina vänner runt omkring sig. Som tar sig tid för en och orkar lyssna på ens funderingar, rädslor och bekymmer trots att de alla har sina egna. Det är skönt att ha några som man kan dela allt det jobbiga med helt enkelt =)

Jag är tacksam för mina vänner idag. Speciellt så är jag tacksam för Ewe, Anna, Kickan och Angela som tar sig tid. Som orkar träffa mig , eller bara ringa/smsa/skriva en rad och visa att dom finns där.


Jag sörjer fortfarande att min vecka hos Ewe aldrig vart av.. jag kommer nog att sörja det enda tills jag har möjlighet till revanch på den där jäkla vägen. Men det ska bli av! Så snart som jag har råd att köpa en ny bil, och allt vad det innebär.

Nu ska jag njuta av att min sambo är helt fantastisk och försöka glömma bort min onda rygg. =) Hoppas ni alla har en underbar kväll med fina människor omkring er =)

Kommentera

Publiceras ej