Fy tusan vad stor sängen är när man sover ...

1kommentarer

Fy tusan vad stor sängen är när man sover ensam. Vi måste verkligen skaffa en mindre säng snart. Mr R är och plogar snö så risken finns att han inte kommer hem alls i natt. Stackar mig :p . Filiph har ont i magen på grund av att jag testade äta ost igår för att se om det gick, det går inte. Stackarn får till och med utslag i ansiktet så det gör jag inte om. Sen att jag också mådde riktigt kasst av det gör ju inte saken bättre. Nej nu ska jag vända och vrida mig i sängen och hoppas på att jag somnar, och även på att Filiph sover några timmar utan att vakna. Tjingeling!

1 kommentarer

Annah

21 Feb 2011 07:44

Men vad bra att du provat nu iallafall, då vet ni ju att det verkligen är mjölkproteinet som spökar, dock är det ju synd om de små när man måste utsätta dom för det :/

kram

Kommentera

Publiceras ej