Min skruttunge

1kommentarer


Sötungen min..

Åh mina fina pojkar!

Världens sötaste Filiph som annars hatar att ligga på mage, men igår så trivdes han som fisken i vattnet i pappas knä.

Morgonen spenderades med massa mys och bra filmer, vi hann kolla på både Trassel  och Burlesque.
Nu så är mr R och städar bilen och jag o Fillepille är hemma och myser. Jag borde väl egentligen ta tag i att göra någonting här hemma men fasiken jag ids verkligen inte.

Filiph är fortfarande en gladskit och jag är så chockad. Kan det vara mjölken? Jag ska hålla mjölkfri diet i några dagar till och fortsätter han vara så här glad så ska jag prova äta en skål med yoghurt och se om han reagerar på det då för då får vi ju veta helt säkert.

1 kommentarer

Maddo

06 Feb 2011 19:18

Helvete så han växer! Det är olagligt sa jag med Nova men ingen lyssnade... Filiph verkar inte bry sig om det heller.. ^^

Kommentera

Publiceras ej