Oväntat besök

2kommentarer

Idag så ringde min faster och frågade om jag bjuder på kaffe - ja visst sa jag och försökte lägga ifrån mig Filiph en stund för att hinna plocka bort det värsta. Det gick sådär men jag fick diskat lite, torkat spisen och kaffet hann bli klart innan hon kom. Det fick bli Zoegas och inte Gevalia trots att jag fick oväntat besök, ja man tager vad man haver! =)
 Fick huuuur söta kläder som helst också av henne. Så himla onödigt då jag är glad bara över att hon vill träffa mig och Filiph och tar sig tiden att komma förbi - men oo så uppskattat det är. Jag är så tacksam!

Fille just innan faster Carita kom på besök. Han är ju inte allt för snygg alla gånger. =P

Men han är trots allt min favorit!

I kväll så överväger jag att gå över till min mor en sväng - vore skönt att komma bort en stund. I morgon så ska vi på bvc och då får vi recept på mjölkfri ersättning till lille skruttungen.
På tal om det så är det som en helt annan bebis nu när han inte får någon mjölk. Han är så glad, tänk, var det så här det skulle vara att ha barn.. helt underbart!

2 kommentarer

Anonym

09 Feb 2011 23:03

jag tror nog att han brås på sin far?! jag har ett svagt minne av att han precis ser ut sådär när han sover! =)

Justinmolly

12 Oct 2011 08:29

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

Kommentera

Publiceras ej