Rutiner rutiner rutiner

1kommentarer

Jag har senaste veckan kämpat med Filiph föör att få rutiner kring kvällsnattningen och det har gått ganska bra. Richard tyckte det var jobbigt då jag inte varit ett dugg flexibel med tiderna så idag flexade jag en timme. Hahah! Mmm.. det gick ju lite som det gick vill jag lova. Filiph som annars älskar att bada var aldelens för trött och hungrig för att tycka det var roligt så han skrek i ett. Sen var ingenting bra, bröstet var inte bra, flaskan var inte bra och nappen var inte bra. Och varför i hela världen skulle han sova halv åtta? =O Ja det där med att flexa rutinerna var nog inte det smartaste draget och jag gör ogärna om det. :P Men nu har vi provat i alla fall. =)

Nu blir det att vila lite i soffan. Jag är helt snurrig i huvudet då jag hade skitont i fogarna i dag så jag tog två citodon - dock tänkte jag inte på att jag väldigt sällan äter några värktabletter och därför reagerar starkare på dom. Hoho.. billig fylla vill jag lova :P

Var föresten på BVC idag. Fläskig är 59 cm lång och vävger 6160 g . Hohoho, inte konstigt att han inte kan ha kläderna längre. Han kommer verkligen att bli smällfet!

1 kommentarer

Annah

01 Mar 2011 13:44

det som är med rutiner är ju just att man inte bör rucka på dom ;)

härligt att det funkar iallafall :D

Kommentera

Publiceras ej