Tjockisbebis

0kommentarer


55,2 cm och 4925 g. Fy tysan vilken tjockis han är! Mammas lilla björnunge! =)

Veckorna springer iväg och på måndag blir han sex veckor och vi ska börja ge honom D vitamin droppar. I helgen så kommer även min underbara Evelina till Umeå och stannar ca en vecka, så nu blir det massa mys och skitsnack och långpromenader.

Vart även överaskad av en barndomskompis mamma idag som dök förbi bara sådär innan jobbet och hälsade på. Himla roligt! Jag blir så varm i hjärtat över att hon kommer ihåg mig och tänker på mig.

Idag har jag varit med min mor hela dagen och mest sprungit runt.. himla trevligt. Har också hunnit prata med min Anna i norrtälje =) Thats nice!



Nu är mr R hemma och ja, vissa saker är bara för roliga.. som att se honom ihop med Filiph! Hahahaha! Dom skänker mig så mycket glädje i livet! =)

Kommentera

Publiceras ej