en månad

2kommentarer


Mysponken en månad. Ska ta en bättre bild ikväll när han är vaken och vi har hämtat upp fårskinnet =) Får se om man kan komma ihåg att ta bild på fårskinnet varje månad - det vore roligt att ha sen när han är ett år =)


En månad efter förlossningen

Jag ser fortfarande gravid ut men det gör inte så mycket, jag trivs faktiskt ändå.  Magen är som en bulldeg fortfarande men inte heller det stör mig speciellt mycket. Jag trivs med mitt liv sov mamma faktiskt och kroppen kommer att komma tillbaka till tidigare form tids nog. Visst kommer det ta några månader eftersom jag fortfarande har foglossning men vad gör det så då? Tänk att man kan se ut så där och ändå vara nöjd med sin kropp - fantastiskt! =D

Nu är prinsen vaken så jag ska läsa lite för honom och sen bege oss ut på en promenad. Idag är en sån där underbart bra dag då jag önskar att Ewe hade bott i Umeå så man hade kunnat få sällskap på promenader. Men i framtiden kanske ;D

Tjingeling!

2 kommentarer

Anna

27 Jan 2011 14:20



Vilken guldklimp han är!

Du är jättefin Sandra! man ser ganska stor skillnad på dig på bilderna:)

Fia

27 Jan 2011 16:09

sandra! du är jättefin!!!! :) liksaså lilleman!

Kommentera

Publiceras ej