Lite bilder

4kommentarer

Wow, uppdatering från datorn. Nu börjar vi få lite rutiner så det går att stjäla till sig några minuter vid datorn nu och då.

Förlossningen har jag inte bearbetat än och därför kommer det ingen förlossningsberättelse. Det var hemskt och fruktansvärt och jag är avskräckt från att någonsin skaffa fler barn. Så mycket kan jag säga.

Men ni kan få lite bilder i alla fall.


Första igångsättningen som bara gav värkar men inte gjorde någonting.

Värkar, små minipluttar som kom väldigt långt isär. Det var inte speciellt jobbigt - men som sagt så gav dom ju inte mycket heller.

26e december, sista magbilden. Kommer ihåg att jag när det var paus i värkarbetet sa till min mamma att jag borde ju skicka ett sms och gratta Matte på hans 25 års dag - eh ja, det rann ut i sanden kan vi ju säga :P

Mr R var hemskt road där ett tag :P

Vår lille minigris =) Han är rätt söt när han inte skriker faktiskt ;)

4 kommentarer

Maria

05 Jan 2011 16:42

Stort grattis, Sandra!!

Annah

05 Jan 2011 16:55

wiiie, det har vi saknat ju, massa mera också ju! :D

hoppas få en berättelse sen när du känner dig redo iallafall

Anna

05 Jan 2011 19:30

Kul med lite bilder !=)

haha sandra.. det var en snäll tanke om mattias tycker både han o jag.. men vi förstår faktiskt att det fanns liiiite viktigare saker den dagen =)

Och GUD vad söt filiph är!! :) det har ni gjort bra!=)

Jenny

05 Jan 2011 20:29

Åh vad roligt med bilder och hur otroligt söt är han inte?! Hoppas på en berättelse när du har bearbetat den och känner dig redo.

Kommentera

Publiceras ej