Mammas lille goding

0kommentarer

Söndag och ensamma igen. Igår for Maddo hem till göteborg igen. Veckan har varit otroligt rolig, synd bara att jag fick den där förbaskade förkylningen som alla andra haft vilket resulterade i hög feber och död sandra de sista två dagarna - men what to do?

Idag så har jag inte gjort många knop alls, har inte ens fått på mig ordentliga kläder. Men det gör inte så mycket. La mig och sov med gobiten på eftermiddagen när mr r for iväg till jobbet för att fixa lite grejer och det var gudanådigt skönt. Nu ska jag återinta sängen och så får mr r fortsätta ta fille ikväll så jag orkar ta honom i natt.



Trots att han skriker på nätterna som om han vore en stucken gris så finns det ingen underbarare.. vad vore livet utan dig Filiph? Mammas goding!

Kommentera

Publiceras ej