På väg

4kommentarer

Nu är Maddo på väg till mig :D Hon sitter för tillfället på tåget mot Stockholm och ska byta tåg där vid nio. Tåget beräknas anlända till umeå 06.28 i morgon bitti så det blir roligt att behöva stiga upp klockan sex för att fara o hämta henne. Tur jag har en snäll mamma somär villig att vara barnvakt åt Filiph så jag slipper väcka honom så tidigt i alla fall =)

Jag är så lyckligt lottad som har så underbara vänner som åker land och rike runt för att komma och hälsa på mig! Åh så tacksam jag är för att de tar sig tid =)

Nu hoppas jag bara att Ewe ska ha tid att komma inom en snar framtid också så är min lycka gjord. Det är de små sakerna som gör så himla mycket!


Me and Maddo! =D För övrigt så är det exakt ett år sedan vi träffades, vi började nämligen kursen på MHG den 18 januari 2010. Så coolt =D


Min underbara Ewe =D Håller tummarna för att vi får ses snart igen =)

4 kommentarer

Anonym

17 Jan 2011 21:11

sv: åh då får man gratulera på 3 veckors dagen :)



hur står allt till annars då? bor du i umeå?

Zandra

17 Jan 2011 21:12

det var ju jag som skrev det där sista såklart. glömde klicka i mitt namn :)

Anonym

18 Jan 2011 08:27

sv: Linnéa är 4 månader. Född den 13:e september.

vi bor i vännäs.

Zandra

18 Jan 2011 08:27

också är det ju jag som vanligt som skriver... haha..

Kommentera

Publiceras ej