Tacksam men ack så trött ändå

0kommentarer

Idag har Maddo varit en pärla, min mamma behövde hjälp med att lämna in bilen på verkstaden så Maddo klev upp tidigt och kom hit för att vara barnvakt. När vi sedan kom tillbaka så tog hon ut skruttungen på en promenix så jag fick tid att fixa datorn bland annat. Och ja, hon har väl mer eller mindre tagit hand om både Filiph och mig hela dagen idag.

Jag är sååå tacksam men ack så trött i alla fall. Jag önskar att jag kunde sova på dagarna så jag fick vila lite. Men men. Nu ska vi gå o köpa godis, jag längtar ihjäl mig efter ett par ferraribilar =) MUMS!


Absolut första bilden på Filiph. Tänk att det bara är tre veckor och två dagar sen.. skumt!

Lilleplutten med sitt alienhead =)

(Jag har fått min dator att fungera igen så nu kanske det blir lite bättre med bilder ;))

Kommentera

Publiceras ej