Ny vecka, massa nya tag ;D

0kommentarer

Ny vecka, veckan för dopet.. en miljard saker som ska fixas och göras.. eller egentligen inte, jag har lejt bort det mesta faktiskt.
I morgon ska jag till sjukgymnasten, och förhoppningsvis köpa en ny bh.
På onsdag ska jag.. ja jag vet inte än. På torsdag blir det full rulle. Ska träffa ewe vid ett, sen ska jag fara o hämta josefin + tårtgrejor hos henne på grubbe o min syster på stan, kanske hämta folk från flyget, sen göra tårtor, skjutsa hem Jossa o sen börja bära över grejer till kvarterslokalen.

O på fredag så är det dagen D. Just ja, måste ringa Jenny om dekorationerna, o jossa o tider.. hmm..aa..

Vi kollar på lägenheter att köpa nu, vi är båda överens om vilken vi vill ha och nu är det bara till o vänta för o få veta pris o eventuellt inflyttningsdatum. Men vi håller tummarna, det vore helt perfekt läge, o så finns det såna möjligheter att göra den underbar. ÅH! Jag vill jag vill jag vill!

Det var en kille som ringde på anonsen på bilen igår och han kom o kollade på bilen idag, det visade sig att det var en gammal vän till mig som jag inte har träffat sen jag flyttade härifrån för sex år sedan. Super roligt att ses igen =)

Nu hoppas jag vi får sålt bilen, vore najs!

I övrigt så , ja.. inga nya bilder tyvärr.. syyyynd. Orkar inte lägga in dom.

Kommentera

Publiceras ej