Trist

0kommentarer

Det verkar inte fungera att skicka sms/mms till bloggen längre.. undrar varför? Ser nu att allt jag skickat senaste dagarna inte syns i alla fall.

I onsdags sov jag hos min mor för o ge R sin födelsedags present - att få sova en hel natt och vakna av sig själv.  Sen i torsdags så var vi ut o åt middag. Dock så började jag må jätte illa efter maten så det vart en tur på toaletten och dansa lambada med porslinsguden och sen snabbt en taxi hem, tack gode gud för att det fanns spypåsar i taxin. =S blä.. så vi lär ju inte äta på allstars igen tyvärr =S

I går vilade vi bara eftersom jag fortfarande mådde illa och idag så har vi varit och shoppat nästan hela dagen. Köpte skjorta och slipsar till R, klänning och band till mig.. så nu är vi nästan redo för dopet i klädväg i alla fall. Jag behöver dock införskaffa en fin kofta att ha på mig under kvällen sen är jag fit for fight! =D

Och nu har jag slutat att amma och det känns helt okej =)  Firade med att äta mozarellapizza igår och fasiken vad underbart det var. Dock vart det lite för mycket så nu tror jag det blir sallad i en vecka för att kompensera :P

Tråkigt inlägg utan bild så jag slänger in en liten bild på hur bordsplaceringen blir på dopet =) Visst är jag duktig på att rita i paint? ;D



Nämen, inte trodde ni väl att ni skulle få se hur vi har placerat folket inte? ;) Det får bli en överaskning när dom kommer dit.. så blir det lite roligare utifall nån av de bjudna skulle läsa det här ;)

Kommentera

Publiceras ej