Det känns så bra

0kommentarer

Nu har vi bestämt oss, det har varit till och från och mycket diskussioner. Ska vi döpa Filiph eller inte? Jag anser att det är hyckleri då jag själv inte är troende, men samtidigt så har jag ju själv inte gått ur svenska kyrkan trots att valet finns där.

Så vi har i alla fall bestämt oss för att döpa honom. Datumet vart bokat idag samt en lokal där vi kan ha fest i på kvällen efter dopet.

Ja nu är det ju så att det är jag o mr r som får bestämma hur vi vill ha det så vi skippar det tråkiga och stela kaffet och bullen och så bjuder vi på middag med vin/öl i stället och medelar gästerna att medtaga egen dryck så låter vi det hela bli en riktig fest. Det tror jag kommer bli skit bra och mycket roligare =) Dessutom så får vi lite bättre mingel på folket som kommer. =)

Aja, det känns rätt bra i alla fall! =) Nu är det bara till att fixa inbjudningskorten också, funderar på om man ska beställa från internet men jag vette tusan vart man hittar några snygga - det får bli kvällens projekt.

Tjohoo... hoppas ni får en bra dag =)

Kommentera

Publiceras ej