Helgen

1kommentarer

I går så fick jag ett tokryck och stod inte ut med att vara hemma en enda sekund så vi for till min mormor och morfar och hälsade på. Där drack vi kaffe och åt björnkaka(tror jag det heter), sen for vi hem och åt och vidare till ett par vänner i sävar där vi åt kladdkaka och drack kaffe. När vi skulle fara hem så fick jag en idé om att vi skulle kolla om min faster och farbror som bor i sävar var hemma och vips så drack vi en till kopp kaffe och richard fick även limepaj.

Idag så har dock sötnöten varit en riktig Gnällip så vi har inte fått allt för mycket gjort. Vi har varit och storhandlat och sen mest myst, lekt och lagat mat , mest energi har gått åt till att försöka underhålla den gnällige gnällfisen och det var inte allt för enkelt faktiskt. Men ibland har man dåliga dagar, det kanske helt enkelt vart lite för mycket nytt folk igår. =P


This is my family, I love them to the moon and back.

Vi färgmatchade i lila idag =) Den söta bodyn har Filiph fått från tant Maddo :D Han har börjat kunna använda storlek 68 nu den lille fläskisen =)

1 kommentarer

Tant Maddo

28 Mar 2011 07:59

AAAAWWW!!! Tant Maddo är såååå stolt! :)

Kommentera

Publiceras ej