Impuls

0kommentarer

Igår fick jag en impuls att fara o hälsa på mormor&morfar när mr R äntligen slutat jobba. Han tyckte det var lite skönt att få sova ikapp några timmar utan att behöva bli väckt av Filiph eller störd av mig som var så uttråkad att jag formligen klättrade på väggarna.

Mormor som numera är gammelmormor =)

Det var himla trevligt att komma bort en snabbis och göra någonting. =) Och kaffet var underbart gott o välbehövligt kan jag lova.

Idag så har vi storhandlat som sagt, det gick fort som tusan eftersom det knappt var nått folk på maxi så tidigt en söndag och det var himla skönt. Vi hann även fara på Willys en sväng och köpa fisk, kyckling och räkor där (eftersom det är så mycket billigare där).

Så nu ska jag börja lag amiddag om ca en timme. Söndagen till ära så ska jag laga stek! =) Peppar peppar att den blir bra även den här gången =)

Kommentera

Publiceras ej