Med sorg i hjärtat

4kommentarer

Tung kväll... Jag känner en sån stor sorg i mitt hjärta men tyvärr kan det inte hjälpas. Hur länge ska man försöka skapa en relation när det faller platt som en pannkaka varenda gång? Hur länge ska man orka bli sårad och känna det som att man bara får ta skit och hårda ord vad man än gör och hur man än försöker? Det är tungt och jag är ledsen och jag önskar att det gick att reparera. Jag fick precis höra att jag inte kan ta en diskussion, att det inte gått att skämta med mig de senaste åren och att jag är arrogant. Ja, det kanske stämmer. Om det nu är så jag uppfattas åt omvärlden så måste jag ju gå igenom ett personligetsbyte omgående. Som sagt, det är fruktansvärt tungt nu.



Det rör inte mr R detta.. tyvärr är det en annan relation som verkligen inte fungerar. =(

4 kommentarer

Tant Maddo

29 Mar 2011 08:42

Min fina böna! Alla är såna ibland, jag också! Men du värnar om dina vänner, ringer dem, frågar hur de mår, stöttar dem och finns för dem - inte alltid fysiskt men du har haft en tuff graviditet samt är nybliven mamma!



Puss på dig och ring om du behöver! <3

Isabelle Säfsten

29 Mar 2011 14:12

Kämpa på, man ska hålla ihop i vått och torrt!

Anonym

29 Mar 2011 18:34

Det är oftast inte ungen som är det jobbiga med att skaffa barn, det är hur man blir mot varandra. Men med alla bråk ni har med varandra så växer ni när ni tar er igenom dom.



/Erfaren småbarnsförälder med mycke bråk i början.



Kram

Reidaredel

12 Jul 2011 08:41

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Kommentera

Publiceras ej