Nattinatt

2kommentarer

Jag satt och pratade med en vän, igår tror jag det var , och kom på att jag har blivit en riktig tråk-morsa! Seriöst, kan ni säga åtmig att sluta prata om Bara Filiph? Visst det är numera honom mitt liv kretsar kring och det som händer i min vardag händer ju oftast med honom - men blir det inte tråkigt för er i längden?


en liten liten plutt fille... ojojoj , tänk att han varit så liten att han kunde ha tvättlapparna som täcke :P

En lite större fillepille.. naaww...

Okej, okej.. vart var vi nu.. Just ja... säg åt mig om jag blir långrandig om den där söta lilla saken..



I morgon så ska jag o min mor ut på äventyr i alla fall, första längre bilturen med Filiph så det blir spännande. Peppar peppar att det ska gå bra nu bara. =)

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med en tidig morgon och en fullspäckad dag. Tjingeling! =)

2 kommentarer

Isabelle Säfsten

06 Mar 2011 23:52

Ne bara kul med uppdateringar om hur det går för er och honom!! När ska jag få äran att träffa er då? ;o))

Anna

07 Mar 2011 08:30

Det är aldrig tråkigt att få höra dig prata om fillepille!:) inte ett dugg:)



kram!

Kommentera

Publiceras ej