Nya jeans

2kommentarer

Idag så har jag Zumbat i vardagsrummet, gick mest bara igenom stegen men fasiken vad jobbigt det var ändå - jag vart helt svettig. Lille fille vaknade mitt i så det var bara o ge honom mat men sen la jag honom på fällen på golvet så där fick han ligga och titta på mig medans jag tränade och han verkade väldigt nöjd.

Efter det så gick jag ut och tog en riktig långpromenad till barnenshus för att köpa påsar till blöjhinken - något som jag skjutit upp väldigt länge nu.

Tänkte visa lite av mina nya jeans och även min "Mamma-kropp" efter 2½ månad.

Baggy jeans =) So sweet! =D

Mammakropp.. bebismagen hänger ensvist kvar =/ Jag får helt enkelt försöka få tummen ur och köra Zumba varje dag så man kanske får bort den ïnnan 2011 är slut =).

Jag glömde berätta det sötaste någonsin som hände igår. Richard var och handlade på morgonen för att vi inte hade någon frukost och ingen bakis-cola så kom han hem med dessa :

Så fina, när han kom hem med dom så sa han : Grattis på din bakis-dag, jag tyckte du behövde en bakis-blomma idag =)
Hahahaha! Jajjemen, här firar vi att man är bakis, inte helt fel! =)

2 kommentarer

Anna

14 Mar 2011 13:06

Baggyjeans is the shit!:) Skulle också bheöva köpa nya.. mina är lagom utslitna! Kul att se bilder också Sandra! Det ÄR verkligen skillnad:) kramar

Anonym

15 Mar 2011 20:15

Ammar inte du?

Kommentera

Publiceras ej